DANCE  DANCE  DANCE

RAGNES DANSESKOLE INFORMERER

Vi ønsker alle våre elever velkommen på danseskolen!

Vinter - vår 2024

Sesongkurs går over 12 ganger - Start uke 4 tom uke 17.
Det er fri i vinterferien uke 8 og Påske uke 13.

De som har kursdag mandager vil få info m alternative tider for uke 14, mandag 2. påskedag

Vi tilbyr også privatkurs og privattimer - ta kontakt!

Kurspriser for nivå 1 og 2

Innbetaling av kursavgift gjøres etter info under her:

Vi sender ikke ut giro/faktura så dette ordner du enten via nettbank eller vipps.

Betal derfor innen fristen for å unngå purring med div gebyrer.
Du følger anvisning for innbetaling selv

Frist for innbetaling av kursavgift 4.02.24

Kurset er bindende dersom man ikke har gitt beskjed på mail iht tidsfrist for prøvegang ( se info lenger ned om prøvegang) eller avtale med Ragne.

Har du Sandefjord kommunes fritidskort/Friskus?

- så kan du benytte det, bare gi oss beskjed ved påmelding!

Betaling av kursavgift:

Nettbank eller Vipps Bedrift - du velger selv en av disse!

Prisene gjelder nivå 1 og 2:

Kr 1580,

Betales til konto 2480 05 29014 eller benytt Vipps Bedrift nr 53255 innen 4. februar -24

Flere kurs samme uke?

+ kr 1030,- pr ekstra kurs samme uke

Kurspris for 2 søsken inkl rabatt: kr 2820,- Flere søsken? Ta kontakt med oss!

Spesialpris på kurs merket med 2 stjerner **/stjernekurs - en elev kan velge to slike kurs samme uke og betale prisen av et kurs!

NB vi må ta forbehold om nok åpne plasser.

Andre priser:

Egne priser for slow nivå 3-5

Egne priser for freestyle nivå 3-5

privattimer og privatkurs: ta kontakt for pris

Merk nettbetaling m dansers navn og dansedag + by ( bruk evnt forkortelese Sfj= Sandefjord)

Ved bruk av Vippsnummer 53255 sender du skjermbilde av betaling på e-post og legger ved info om navn + kursdag på danseelev, så vi kan få regsitert betaling riktig.

Dersom kursavgiften ikke er betalt innen fristen 4.02.24 vil det bli sendt purremelding med eleven eller til ansvarlig for påmeldingen, så sant ikke annen avtale er gjort md Ragne.

Deretter påfaller ekstra gebyrer.

Prøve gang:
Nye elever er velkommen til å prøve 1. uke av 12 ukerskurset.
Alle må fylle ut registreringsskjema før timen starter dersom man ikke er forhåndspåmeldt.
Veldig fint dersom du gjør det via nettsiden vår på forhånd slik at vi har eleven ferdig registrert før kursdagen.
Du kan også fylle ut tilsvarende skjema ved fremmøte før timen starter.
Alle må fylle ut selv om man skal ha prøvegang.
Vi må få beskjed dersom man ikke ønsker å fortsette kurset. Det må du gi oss før du forlater kurset eller til danseskolen på mail innen 2 dager etter prøvegang. Deretter er påmeldingen bindende.

Sko! Benytt rene innesko som ikke lager sorte merker:)
Unngå å ha med unødvendige ting inn på danseskolen – la gjerne yttertøy ligge igjen i bilen.

Inne i timene (gjelder barnekurs)
Vi ønsker å fokusere mest mulig på elevene inne i timen. Det er da viktig for oss at vi har full oppmerksomhet fra elevene. Det får vi best ved at foreldre og andre venter på henvist plass rett utenfor dansesalen. Elevene kan da føle seg trygge hos oss og de utvikler en selvstendighet i forhold til læring. I enkelte spesielle situasjoner bør en voksen være inne i timen med eleven, da gjør de en avtale med oss før timen starter.

Danse kafeén
Her er det ofte salg av vafler etc - kos dere gjerne her. Men fortell elevene på barnepartiene at vi har Vaffelregel. Det er "ikke lov" å spise vaffel før dansetimen er over!! Du kan også ta med hjem :)

Elever som venter på henting:
Vi oppfordrer dere til å hente elevene inne, slik at ikke noen blir stående alene ute å vente i tilfelle forsinkelse.

Foto/video
Vi gjør oppmerksom på at noen ganger tar vi bilder av elevene. Disse kan bli brukt i Danseskolen regi. Vi ønsker derfor rask tilbakemelding på mail dersom noen ønsker å unnlates på bildene. Bilder kan også bli brukt i markedsføring av danseskolen, eller delt på våre sosiale medier.

Elever kan ikke ta bilder eller video av undervisning eller andre elever i timene.

Dansefremvisning
I tillegg til kurset arrangerer vi danseshow hvor foreldre og kjente er velkommen til å se sesongens danser. Invitasjon sendes på mail. Se også info på hjemmesiden.                                                        Dag og tid for de forskjellige partiene vil komme senere.

Spørsmål?

Kontakt gjerne instruktøren eller assistenten på kurset. Du kan også kontakte danseskolen på telefon: 90 05 38 96 lettest å treffe mellom kl 12.00-15.00

eller mail: ragnesda@online.no

På startsiden finner du også link til vår Facebookside, Instagram og TIK TOK side!

– bli gjerne venn med oss der så blir du raskt oppdatert på nyheter fra oss!