DANCE  DANCE  DANCE

RAGNES DANSESKOLE INFORMERER

Vi ønsker alle våre elever velkommen på danseskolen!

* Kurset:

Sesongkurs går over 10 ganger. Vi har fri i høstferien, uke 41

* Prøvegang:

Nye elever er velkommen til å prøve 1. uke av kurset. Registreringsskjema fylles ut før timen starter dersom man ikke er forhåndspåmeldt. Vi må få beskjed dersom man ikke ønsker å fortsette kurset. Det må du gi oss før du forlater kurset eller til danseskolen på mail innen 2 dager. Deretter er påmeldingen bindene.

* KURSAVGIFT -  2 pris og betalings -alternativer:

Dansekurs for barn og ungdom;

over 10 ganger kr 1300,- ved nettbetaling.

Velger man 2 kurs samme dag/uke er det + 600,- (ingen ytterligere rabatt på denne)

eller benytt

KONTANTRABATT ved betaling på danseskolen uke 37 og 538:

Kr 1200,- ved kontant betaling 1. eller 2. kurskveld (dvs uke 37 og 38).

Det er KUN disse 2 ukene vi har denne rabatten og en person til å ta i mot betaling.

2150,- for 2 søsken, fler søsken? ta kontakt med oss!

Brudevalskurs:

kr 1000,- pr par - kontant betaling ved fremmøte (ingen prøve gang)

NETTBANK

Ordinære dansekurs over 10 ganger kr 1300,- pr elev og

betales over nettbank ved selv å benytte veiledningen under her

- denne info dels også ut på kurset;

Nettbetaling: Innbetaling gjøres selv til konto: 2480.01.35792

NB! merk betaling med:

*Elevens navn *Kurs (velg feks: 4-6 år, 7-10 år etc) *Dag som kurset er (velg feks; man) *Kursby

Eks; Line Gustavsen, 7-10 år mandag, Sandnes

Seneste betalingsfrist over nett er 30. september.

2350,- for 2 søsken, fler søsken? kontakt oss!

Vi sender ikke ut giro i tillegg. Står kursavgift ubetalt vil man få faktura med faktura og purre -gebyr.

Privattimer og privatkurs kontakt oss for pris.

*Sko!  Benytt rene innesko som ikke lager sorte merker:)

* Inne i timene (gjelder barnekurs)

Vi ønsker å fokusere mest mulig på elevene inne i timen. Det er da viktig for oss at vi har full oppmerksomhet fra elevene. Det får vi best ved at foreldre og andre venter på henvist plass rett utenfor dansesalen. Elevene kan da føle seg trygge hos oss og de utvikler en selvstendighet i forhold til læring.

I enkelte spesielle situasjoner bør en voksen være inne i timen med eleven, da gjør de en avtale med oss før timen starter.

* Elever som venter på henting: Vi oppfordrer dere til å hente elevene inne, slik at ikke noen blir stående alene ute å vente, i tilfelle forsinkelser.

* Foto/video Vi gjør oppmerksom på at noen ganger tar vi bilder av elevene. Disse kan bli brukt i Danseskolen regi. Vi ønsker derfor rask tilbakemelding dersom noen ønsker å unnlates på bildene.

* Dansefremvisning I tillegg til kurset arrangerer vi danseshow hvor foreldre og kjente er velkommen til å se sesongens danser. Invitasjon og tider sendes med elevene senere.

Spørsmål?

Kontakt gjerne instruktøren eller assistenten på kurset. Du kan også kontakte danseskolen på telefon:

33 48 64 84 kl 17-20 eller mail: ragnesda@online.no